Ukesgolfer i nærheten

Jeg oppforderer alle til å delta på ukesgolfer. Det er en perfekt anlednign til å bli kjent med andre spillere i området og lære av å spille med dem. For min del så tar jeg ukesgolf-rundene litt mer seriøst enn en vanlig runde, og ender ofte opp med bedre resultat.

Det er ingen nivåkrav for å være med på ukesgolf. Det er oftest to eller flere klasser, Open for de proffe, og amatør/viderekommende for de andre.

Ved fellesstart blir man fordelt i grupper på 4, oftest tilfeldig. Man får beskjed om hvilke hull man skal starte på og spiller runden ferdig. Det er også vanlig med Flex-start. Da velger man start-tidspunkt, og inntil 3 andre spillere kan melde seg på til samme tidspunkt.

Alle ukesgolfene bruker Metrix for påmelding og registrering av score. Lag en bruker og meld deg på! (Er du medlem av Lindesnes Frisbeegolfklubb kan du melde deg inn i klubben på Metrix)

Bane Sted Ukedag Metrix Facebook
Øyslebø Øyslebø Mandag Ukesgolf Øyslebø Frisbeegolf 2022 Øyslebø Frisbeegolfbane
Sukkevann Kristiansand Mandag Sukkevann Mandagsgolf 2022 Sukkevann
Buråsheia Mandal Tirsdag Ukesgolf 2022 Lindesnes Frisbeegolfklubb
Holta Lillesand Tirsdag Tirsdags sjein Lillesand Frisbeegolf
Bølgane (Eg) Kristiansand Onsdag KFGK Ukesgolf 2022 Kristiansand Frisbeegolf
Konsmoparken Konsmo Onsdag UKESGOLF KONSMOPARKEN Konsmoparken
Tinntjønn Søgne Torsdag Søgne ukesgolf 2022 Søgne Frisbeegolf
2 Likes

Nå er coronarestriksjonene i Kristiansand opphevet, så nå er det fritt frem for alle å delta på ukesgolf der også :grinning:

Buråsheia er nå på lista!

Ukesgolf i konsmo er ferdig med “sommerferien”. Anbefaler alle å delta på denne hver Onsdag kl 17:30, eventuelt flex-start.

1 Like

Oppdatert første innlegg med linker til årets ukesgolf-konkuranser :slight_smile:

Øyslebø er lagt til på lista! Sjekk dem ut :flying_disc: